FAQ

Chcesz poznać więcej informacji na temat zakupów w sklepie Brylove?
Oto najczęściej zadawane pytania:

1. Jak długo będę czekać na okulary?
Czas realizacji zamówienia to zwykle 2-4 dni roboczych. 
Zawsze staramy się, aby przesyłki docierały dla Was jak najszybciej i często zdarza się, że cieszycie się swoimi oksami już 48 godzin po zakupie.
Każde zamówienia pakujemy w kartonowe pudełko, które zabezpiecza okulary w transporcie.

2. Jaki jest koszt dostawy?
W Brylove paczki doręcza kurier DPD, wysyłamy je także do Paczkomatów InPost.
Dostawa kurierska na terenie PL jest darmowa, jeżeli Twoje zamówienie przekroczy wartość 100zł.
Poniżej tej kwoty koszt dostawy to 10zł (przedpłata na konto) lub 13zł (paczka płatna za pobraniem).
Koszt dostawy do Paczkomatu to 11zł.
Dostawa do krajów Unii Europejskiej kosztuje 25zł (Poczta Polska).

3. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Na wiele sposobów:
poprzez system płatności natychmiastowych PayU
kartą kredytową
przelewem tradycyjnym
płatnością przy odbiorze

4. W trakcie realizowania przelewu natychmiastowego lub płatności kartą wystąpił błąd. Co w tej sytuacji mam zrobić?
Możesz za zamówienie zapłacić przelewem tradycyjnym z banku lub na poczcie.
Pamiętaj, aby w treści takiego przelewu podać swoje nazwisko oraz nr zamówienia.
Oto dane potrzebne do realizacji przelewu:

Brylove S.C.,
Al. Wiśniowa 36A lok. 8,
53-137 Wrocław
Nasz numer konta: ING 34 1050 1575 1000 0092 2329 4282

5. Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie?
Na przelew czekamy 3 dni.
Jeśli płacisz za zamówienie na poczcie, poinformuj nas o tym mailowo - przedłużymy wówczas termin płatności.

6. Czy wystawiacie faktury Vat?
Oczywiście, wystarczy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia oraz uzupełnić dane potrzebne do wystawienia faktury.

7. Czy po złożeniu zamówienia mogę wprowadzić w nim jakieś zmiany?
Tak, pod warunkiem że zamówienie nie zostało zrealizowane (wysłane).
Aby wprowadzić zmiany, napisz do nas e-mail najszybciej jak to możliwe.

8. Czy mogę swoje zamówienie odebrać osobiście?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego okularów zakupionych w sklepie on-line.

9. Czy mogę wymienić lub zwrócić okulary osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości. Prosimy o odesłanie okularów na adres sklepu on-line.

10. Gdzie przymierzę i kupię Wasze okulary stacjonarnie?
Zapraszamy do sklepów współpracujących, ich lista znajduje się tutaj: http://www.brylove.pl/strona/brylove-w-twoim-miesc...
Można nas także spotkać na targach mody oraz muzycznych festiwalach - informujemy o tym zawsze na naszym fan page'u: facebook.com/brylovestore

11. Co zrobić jeśli okaże się, że okulary nie pasują?
Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Aby tego dokonać należy odesłać do nas okulary z wypełniony formularzem zwrotu/wymiany oraz paragonem, na adres: 

Brylove 
Al. Wiśniowa 36a lok. 8
53-137 Wrocław

Formularze pobierzesz tutaj: https://cdn.shoplo.com/1713/files/formularz_zwrotu...
Zwracane okulary muszą być czyste i zapakowane oryginalnie, nie mogą nosić śladów użytkowania.
W przypadku wymiany to my pokrywamy koszt dostawy do Ciebie.

12. Jak mogę zareklamować wadliwy produkt?
Prosimy na początek skontaktować się z nami mailowo, opisując problem oraz załączając zdjęcia wady - jeśli to nie wystarczy do uwzględnienia reklamacji, poprosimy Cię o odesłanie okularów do nas wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu.
Czas maksymalny przeznaczony na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni.

13. Jak dobrać kształt oprawek, żeby pasowały do mojej buzi?
Podpowiedzi na ten temat znajdziesz tutaj: http://www.brylove.pl/strona/jak-dobrac-ksztalt-op...
Na naszym Instagramie oraz Fan Page’u na Facebooku znajdziesz mnóstwo inspiracji na zdjęciach naszych klientów w oksach Brylove - to też może ułatwić Ci podjęcie decyzji.
Zawsze możesz także skontaktować się z nami, chętnie pomożemy w wyborze.
Pamiętaj, że jeśli mimo wszystko nie będziesz zadowolony z zakupu, możesz wymienić lub zwrócić okulary w terminie 14 dni.
Instagram: https://www.instagram.com/brylovestore
Facebook: https://www.facebook.com/brylovestore

14. Jak dbać o okulary, aby służyły jak najdłużej?
Do czyszczenia okularów używaj ściereczki do tego przeznaczonej, zwłaszcza okulary z powłoką lustrzaną wymagają delikatnego traktowania.
Staraj się unikać detergentów.
Noszenie okularów na głowie (we włosach) może powodować, że rączki oprawek rozregulują się.
W czasie, kiedy nie korzystasz z okularów, przechowuj je bezpiecznie w etui.

15. Czy w waszych okularach można wymienić szkła na korekcyjne?
Większość naszych klientów wymienia szkła w naszych brylach z powodzeniem, co możesz potwierdzić przeglądając naszego Instagrama oraz Facebooka.
Nie gwarantujemy jednak, że będzie to możliwe w każdym przypadku, bowiem zależy to od wielu czynników jak grubość docelowego szkła, rodzaj wady, dobór ramki.
Największe szanse na wymianę szkieł są w modelach akrylowych jak Metz, Athens, Perugia.
Nie zalecamy wymiany w modelach drucianych (Aberdeen, Bordeaux) oraz modelach typu clubmaster (New York, Houston, Santiago).
Bazując na doświadczeniach naszych Klientów sugerujemy udanie się w celu wymiany szkieł do małego salonu optycznego. Bywa, że salony sieciowe niechętnie podejmują się wymiany szkieł w oprawkach, których nie sprzedają.
Jeśli nie uda Ci się wymienić szkieł, możesz je zwrócić lub wymienić na inne w terminie 14 dni liczonych od momentu odbioru przesyłki z rąk kuriera.
Informacje dot. warunków zwrotu lub wymiany znajdziesz tutaj: http://www.brylove.pl/strona/zwroty-reklamacje 
Informujemy, że po wymianie szkieł nie będzie możliwości ewentualnego reklamowania okularów. 

16. Jakie filtry mają wasze okulary?
Wszystkie nasze okulary, zarówno przeciwsłoneczne jak i zerówki, mają filtry przeciwsłoneczne UVA i UVB 400. Jest to rodzaj filtra najczęściej stosowanego w optyce.
Okulary posiadają także atesty Unii Europejskiej PR-EN-1836:2005 (Sunglasses for general use). 

17. Mój ulubiony wariant kolorystyczny jest niedostępny. Co zrobić?
Jeżeli brakuje Twojego koloru, zapisz się na listę oczekujących (żółty button na dole strony), wpisując swój adres e-mail - powiadomimy Cię, kiedy oksy pojawią się ponownie w naszej ofercie.

18. Jak można się z wami skontaktować?
Zapraszamy do kontaktu mailowego (kontakt(małpa)brylove.pl) - nasz team jest zawsze gotowy do pomocy <3
Oto pozostałe miejsca w sieci, gdzie znajdziesz Brylove:
Instagram: https://www.instagram.com/brylovestore
Facebook: https://www.facebook.com/brylovestore