Wymiana / Zwroty / reklamacje

Nie pasują? Wymień na inne!
A my pokryjemy koszty dostawy wybranej przez Ciebie pary! W tym celu wypełnij formularz wymiany i odeślij oksy wraz z paragonem na nasz adres. Na wymianę oksów masz 14 dni. 

Wolisz jednak zwrócić oksy? Nie ma problemu!
Zwracając bryle wypełnij formularz zwrotu, dołącz paragon, zapakuj całość bezpiecznie (prosimy nie odsyłać okularów wyłącznie w kopercie - wykorzystaj pudełko, w którym je otrzymałeś) i odeślij na nasz adres.  Na zwrot lub wymianę oksów masz 14 dni liczonych od momentu odebrania przesyłki z rąk kuriera (z Paczkomatu).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy do zwrotu okularów noszonych lub w jakikolwiek inny sposób użytkowanych. Koszt odesłania do nas okularów pokrywasz Ty. Przypominamy, że nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem.

Coś poszło nie tak i chcesz zareklamować okulary? Daj nam najpierw znać!
Zanim odeślesz okulary w ramach reklamacji, skontaktuj się nami mailowo, opisując problem i w miarę możliwości dołączając zdjęcia wady. Być może to wystarczy, by Twoja reklamacja została uznana.

Przypominamy, że okulary po wymianie szkieł nie podlegają procedurze zwrotu, wymiany ani reklamacji.