• Bon upominkowy, bon zakupowy Brylove

Bon 100 PLN

Bon upominkowy Brylove

100.00 PLN

Darmowa dostawa do Paczkomatu inPost od 100 PLN

Chcesz sprezentować komuś nasze oksy, ale masz wątpliwości które wybrać?  
Podaruj mu Bon Upominkowy - to świetny prezent w postaci indywidualnego kodu rabatowego.

Jak to działa?  
Po zakupie i opłaceniu Bonu otrzymasz od nas na maila Kod Rabatowy, który pozwoli obniżyć wartość koszyka o wartość Bonu.  
Bon wysyłany jest na wskazany adres e-mail, a nie pocztą tradycyjną, dlatego przy jego zakupie nie doliczamy kosztów dostawy. 
Na Twoją prośbę możemy wysłać Bon bezpośrednio do osoby obdarowanej - w tym celu wpisz adres e-mail tej osoby w komentarzu do zamówienia.

Cena Bonu nie ulega zmniejszeniu po wpisaniu aktywnego Kodu Rabatowego. 

Darmowa dostawa do Paczkomatu inPost przy wartości zamówienia min. 100zł!

Formy dostawy:

Kurier DPD - 10 PLN, czas doręczenia 1-2 dni roboczych.
Za pobraniem Kurier DPD - 13 PLN, czas doręczenia 1-2 dni roboczych.
Paczkomaty inPost - 11 PLN, czas doręczenia to 2-3 dni robocze.
International Shipping (Poczta Polska) -  25 PLN, czas doręczenia 6 do 8 dni roboczych.

Do podanych czasów doręczeń należy dodać czas przeznaczony do spakowania zamówienia, zwykle są to 1-2 dni roboczych.

Nie pasują? Wymień na inne!
A my pokryjemy koszty dostawy nowej wybranej przez Ciebie pary! W tym celu wypełnij formularz wymiany i odeślij oksy wraz z paragonem na nasz adres. Na wymianę oksów masz 14 dni. 

Pamiętaj, że nie przyjmujemy do wymiany okularów noszonych lub w jakikolwiek inny sposób użytkowanych. Koszt odesłania do nas okularów pokrywasz Ty. Przypominamy, że nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem.

Wolisz jednak zwrócić oksy? Nie ma problemu!
Zwracając bryle wypełnij formularz zwrotu, dołącz paragon, zapakuj całość bezpiecznie (prosimy nie odsyłać okularów wyłącznie w kopercie - wykorzystaj pudełko, w którym je otrzymałeś) i odeślij na nasz adres.  Na zwrot lub wymianę oksów masz 14 dni liczonych od momentu odebrania przesyłki z rąk kuriera (z Paczkomatu).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy do zwrotu okularów noszonych lub w jakikolwiek inny sposób użytkowanych. Koszt odesłania do nas okularów pokrywasz Ty. Przypominamy, że nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem.

Okulary zakupione na Fakturę VAT dla Firmy (z podaniem Nipu, zakup B2B) nie podlegają procedurze zwrotu.

Coś poszło nie tak i chcesz zareklamować okulary? Daj nam najpierw znać!
Zanim odeślesz okulary w ramach reklamacji, skontaktuj się nami mailowo, opisując problem i w miarę możliwości dołączając zdjęcia wady. Być może to wystarczy, by Twoja reklamacja została uznana.

Przypominamy, że okulary po wymianie szkieł nie podlegają procedurze zwrotu, wymiany ani reklamacji.

Adres do wysyłki:
Brylove
Al. Wiśniowa 36a lok. 8
53-137 Wrocław

Nie dziękuję

Nie ma Twoich wymarzonych oksów?

Wybierz swój wariant i podaj adres email, a powiadomimy Cię gdy pojawi się na stanie