Szukaj

Zwroty / Reklamacje

KOMUNIKAT:
Z uwagi na sytuację w kraju uprzejmie informujemy, że czas na zwrot zamówień złożonych w okresie 24.02.2020 - 31.03.2020 został wydłużony z 14 na 40 dni od daty otrzymania przesyłki. Dbajcie o siebie i pozostańcie w domu, a przesyłkę ze zwrotem odeślijcie później.  

Chcesz zwrócić oksy? Nie ma problemu!
Zwracając bryle wypełnij formularz zwrotu, który otrzymałeś razem z okularami, dołącz paragon, zapakuj całość bezpiecznie (prosimy nie odsyłać okularów wyłącznie w kopercie - wykorzystaj pudełko, w którym je otrzymałeś) i odeślij na nasz adres. Na zwrot masz 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki z rąk kuriera (z Paczkomatu).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy do zwrotu okularów noszonych lub w jakikolwiek inny sposób użytkowanych. Koszt odesłania do nas okularów pokrywasz Ty. 

Okulary zakupione na Fakturę VAT dla Firmy (z podaniem Nipu, zakup B2B) nie podlegają procedurze zwrotu.

Coś poszło nie tak i chcesz zareklamować okulary? Daj nam najpierw znać!
Zanim odeślesz okulary w ramach reklamacji, skontaktuj się nami mailowo, opisując problem i w miarę możliwości dołączając zdjęcia wady. Być może to wystarczy, by Twoja reklamacja została uznana.

Przypominamy, że okulary po wymianie szkieł nie podlegają procedurze zwrotu ani reklamacji.

Adres do wysyłki:
Brylove
ul. Racławicka 54/1
53-146 Wrocław

Przypominamy, że nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem oraz kierowanych do Paczkomatu. Prosimy o odsyłanie zwrotów wyłącznie na w/w adres.