Szukaj

Zwroty / Reklamacje

Chcesz zwrócić oksy? Nie ma problemu!
Zwracając bryle wypełnij formularz zwrotu, który otrzymałeś razem z okularami, dołącz paragon, zapakuj całość bezpiecznie (prosimy nie odsyłać okularów wyłącznie w kopercie - wykorzystaj pudełko, w którym je otrzymałeś) i odeślij na nasz adres. Na zwrot masz 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki z rąk kuriera (z Paczkomatu). Koszt odesłania do nas okularów pokrywasz Ty. 

Coś poszło nie tak i chcesz zareklamować okulary? Daj nam najpierw znać!
Zanim odeślesz okulary w ramach reklamacji, skontaktuj się nami mailowo, opisując problem i w miarę możliwości dołączając zdjęcia wady. Być może to wystarczy, by Twoja reklamacja została uznana.

Przypominamy, że okulary po wymianie szkieł nie podlegają procedurze zwrotu ani reklamacji.

Adres do wysyłki:
Brylove
ul. Sudecka 96 lok. 32 (I piętro)
53-129 Wrocław

Przypominamy, że nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem oraz kierowanych do Paczkomatu. Prosimy o odsyłanie zwrotów wyłącznie na w/w adres.